زبان
0
قیمت کانکس

قیمت کانکس

 پنج شنبه 27 خرداد 1400 / بازدید 1170 / نظرات 0 /

موارد تعیین کننده در قیمت گذاری

قیمت کانکس
بدون شک یکی از مهم ترین عامل ها برای انتخاب کانکس قیمت آن می باشد ، سوالات زیادی در باره نحوه قیمت گذاری کانکس پرسیده می شود و پرسش های زیادی در ذهن خریدار به وجود می آید که چگونه هزینه تمام شده ی یک کانکس به این عدد و رقم رسیده است ، و چرا گاهی تفاوت زیادی در شرکت های مختلف و تولید کننده های کانکس وجود دارد . در اینجا قصد داریم شما رو با بخشی از موارد مهم و تعیین کننده در بهای نهایی کانکس آشنا کنیم.
آهن کشی کانکس :
اولین گام برای ساخت کانکس آهن کشی آن است که می توان گفت قیمت عمده کانکس را تعیین می کند ، امروزه در بازار آهن الات کشور انواع مختلفی آهن با اندازه و وزن های مختلف و آلیاژ های مختلف وجود دارد که سیاست قیمت گذاری آن ها در کارخانه های تولید آهن انجام می شود و خرید داران آهن سهم آنچنانی در آن ندارند .هر تولید کننده کانکس بسته به نوع سفارشات خود و خریداران تصمیم می گیرد تا از چه نوع آهن آلاتی استفاده کند. اسکلت بندی با توجه به مدل کانکس از اهمیت زیادی برخوردار است انتخاب مناسب تیر اهن و پرویل های مورد استفاده نقش به سزایی در استقامت کانکس دارد در نتیجه بخش عمده قیمت گذاری کانس ها در مرحله نخست تعیین می شوند .
بخش پنهان کانکس:
آهن کشی کانکس شاید جز آن دسته مواردی است که خریدار حتی بعد از تحویل کانکس اطلاعی از آن نخواهد داشت. بازرگانی براهیمی همواره سعی کرده تا در تمامی مراحل خریدار را از متریال استفاده شده مطلع کند و خریدار را در جریان کامل نوع اسکلت کانکس قرار دهد .

بدنه کانکس :
همان طور که در مقالات قبلی تفاوت کانکس ها را ذکر کردیم ، بدنه کانکس های ورق و ساندویچ پانل تفاوت هایی با هم دارند که در اینجا تعیین کننده بهای تمام شده وابستگی زیادی به جنس بدنه کانکس دارد در کانس های گالوانیزه استفاده از ورق های با کیفیت با ضخامت متناسب و رنگ امیزی دقیق ان بسیار در خروج یک کانکس با کیفیت کمک می کند .
جنس و بدنه کانکس های پانل نیز با توجه به فراوانی ساندویچ پانل های مختلف در بازار بسیار قابل تغییر است . تولید کنندگان کانکس همواره باید سعی کند جنس پانل انتخابی در بالا ترین کیفیت قرار داشته باشد چرا که با توجه به خریداران این دسته از کانکس ها اهمیت ظاهر و کیفیت و ایمنی کانکس دو چندان می شود .

نمای داخلی کانکس :
که شامل بدنه داخلی ؛ کف و سقف میباشد . هر یک ازین موارد می تواند در بازه ی صفر تا صد در هزینه خروجی تعیین کننده باشد . واضح است که کانکسی که در کف آن از سرامیک استفاده می شود هزینه ی بیشتری را دارد یا جنس بدنه داخل کانکسی که از دیوار پوش های قابل شست و شو یا طرح دار با ضخامت های مختلف کار شده است متغییر است . به طور کلی تفاوت قیمت در این بخش بیشتر وابسته به سلیقه خریدار می باشد .

در و پنجره :
اکثر تولید کننده های کانکس از دو نوع در و پنچره یو پی وی سی و آلومینیوم استفاده می کنند که می تواند قیمت تمام شده را از 2 تا 5 میلیون تومان تغییر دهد . انتخاب در پنجره باید با نگاه کردن به نیا ز خریدار و میزان کارایی مورد نظر باشد .

برق کشی:
شاید بتوان گفت آخرین قسمت کانکس و پر اهمیت ترین بخش باشد . برق کشی یک ساختمان یا کانکس و هر مکانی ملزم به استفاده از تکنسین مجرب در انجام آن و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوازم برقی است که خوشبختانه تولید کنندگان داخلی در تولیدات لوازم الکترونیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد . ولی با توجه به هزینه بالای کالای برقی این بخش هزینه زیادی را بر کانکس وارد می کند.
سخن آخر با خریدار و نتیجه گیری :
قبل از انتخاب و خرید کانکس حتما به موارد بالا توجه کنید ؛ در تولید کانکس مواردی زیادی وجود دارد که بر خریدار و مصرف کننده پنهان است، با انتخاب درست تولید کننده معتبر و با سابقه خیال خود را در رابطه با این بخش پنهان راحت کنید و با اطمینان خاطر خرید کنید هر گز فریب ظاهر را نخورید و به فروشندگانی که قیمت تمام شده را از بازار معمول پایین تر اعلام میکنند اعتماد نکنید .

شما می توانید با شماره گیری از کارشناسان ما و همچنین بازدید از صفحه اینستا گرام خدمات بازگانی براهیمی و با داشتن مشخصات کانس مورد نظر از قیمت به روز و مشاوره دقیق قبل از خرید مطلع شوید .

/_WebAppFiles/11362-31/basicmodulefiles/8ff293a6-92aa-4392-94eb-0d2baa134954.jpg

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

خدمات بازرگاني غلامحسين براهيمي و پسران خدمات کانتينر ، کانکس، خانه هاي از پيش ساخته شده ، ويلاهاي از پيش ساخته شده در شيراز ، عسلويه ، بوشهر ، بندرعباس

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

شعبه 1 :
شیراز: بلوار امیر کبیر، رو به روی شهرک سجادیه سیمان، جنب تعمیرگاه ولوو امیدوار
شماره تماس: 09177166087 – 09173071004- 09173135327- 09173089574
شعبه 2 ;
شیراز: بلوار امیر کبیر، 200 متر قبل از پلیس راه، جنب پل عابر پیاده
شماره تماس: 07138238585- 07138231264
شعبه عسلویه :
بلوار سیراف، 50 متر بعد از ساختمان منطقه ویژه
شماره تماس: 7325929-0773 - 09173037953
شعبه پرک :
اتوبان سیراف عسلویه ، 500 متر قبل از روستای پرک
شماره تماس: 7244738-0773 - 09177166087
شعبه بندعباس :
کیلومتر 7 جاده اسکله شهید رجایی، باغستان، جنب نمایندگی آمیکو
شماره تماس: 09171117922
شعبه بوشهر :
جاده نیروگاه، بعد از تنگک سوم به سمت نیروگاه
شماره تماس: 09128380350

peiman6087@yahoo.com